Cum cumpar

Principiul de cumpărare este foarte simplu și este același ca la orice alt magazin online:

1. Se adaugă unul sau mai multe produse în coș.

2. Se merge la vizualizare coș pentru verificarea corectitudinii comenzii, dând click după caz pe pictograma COS din meniul de sus sau apăsând butonul Vezi coșul, din lateralul paginii.

3. Dacă coșul este afișat în lateralul paginii, se poate merge mai departe și direct, prin apăsarea butonului Finalizare.
Avantajul vizualizării coșului este dat de faptul că se pot modifica ușor cantitățile comandate.

ATENȚIE!!! Deoarece sistemul contorizează cantitatea din stoc și pentru că adăugarea în coș înseamnă scăderea produsului din stoc, coșul expiră după o perioadă de timp pentru a elibera produsul, considerându-se că după scurgerea respectivei perioade coșul este abandonat. În principiu această perioadă este de 1 oră.

Pentru a da comandă este OBLIGATORIU să existe Cont de client.


4. Dacă există cont de client, se poate da click pe linkul Click aici pentru a te autentifica. Dacă nu există cont de client se creează un cont de client. Câmpurile marcate cu steluță * sunt obligatorii.


5. Se urmează instrucțiunile de pe ecran și se completează câmpurile. Se bifează căsuța de validare Nu sunt robot și se merge mai departe.


6. Dacă nu se mai cunoaște parola unui cont existent, aceasta se poate regenera prin apelarea linkului respectiv din pagina de intrare în cont sau din linkul aferent din parea de jos a paginii.


ATENȚIE!!! Contul de client are ca identificator adresa de email. Cu alte cuvinte, NU pot exista 2 conturi cu aceeași adresă de email.


Termeni si conditii pentru schimb sau retur

Pentru a schimba sau returna comenzile facute, va rugam sa va asigurati ca articolele sunt in ambalajele originale, au etichetele atasate si nu prezinta urme de deteriorare sau uzura. In caz
contrar ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Produsele pot fi schimbate sau returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Solicitarea schimbului trebuie sa se faca in maxim 48 de ore de la data primirii coletului.


Schimb
Pentru a schimba un produs cu o alta masura sau un alt model va rugam sa ne trimiteti articolele prin DPD Courier (telefon 0318249090). Dupa ce primim returul si il verificam va trimitem produsul dorit la schimb. Taxele de transport sunt suportate de catre cumparator.


Retur
Pentru retur trebuie sa contactati firma de curierat DPD Courier (
telefon 0318249090).  Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre cumparator, iar rambursarea contravalorii produselor se va efectua in termen de 14 zile lucratoare de la primirea returului in contul specificat de dumneavoastra. Veti primi un mesaj de confirmare atunci cand returul va fi efectuat. Coletele insotite de ramburs vor fi refuzate.
În cazul în care doriți să efectuați un retur va rugam sa solicitați firma Fan Courier si sa livrati coletul la adresa Ploiești, Blvd.Republicii, nr.10, bl.33C, parter, cu opțiunea verificare colet la destinatar.
Dupa expedierea returului va rugam sa ne scrieti aici nume beneficiar si cont IBAN. Va multumim!